Selle mõistujutuga tahtsin välja jõuda selleni, et Leone on võtnud hästi õlitatud masinavärgi ja otsustanud seda veel paremaks timmida. Kõrbes filmides läheb aga ikka liiva kõikvõimalikke pragudesse ja Giù la Testa(1971) krigiseb ja koliseb praktiliselt algusest peale lõpuni välja küllalt õnnetu moega.
Juba see alguses sissetoodud klassivõitluse teema ajas mind natukese turri. Varasematest töödest tuttavad stimulaatorid ahnus ja kättemaksuiha, vot need on emotsioonid millest ma aru saan, mingid ebamäärasemad tunded nagu klassiviha ja patriotism on noh... ebamäärased. John ja Juan olid lihtsalt revolutsiooni pillutada, nemad ei olnud peategelased. Poeetiliselt väljendudes olid nad kaks lehekest sügiseses marutuules, aga kuidas peaks ma samastuma tuulega või vaimustuma leheräbalatest. Vestern on ikka selline žanr kus mees läheb läbi telliskiviseina, et anda lõuga mehele, kes 20 aastat tagasi ta hobuse jalgu kõveraks nimetas. Ma ei taha näha kuidas üks paadunud pätt ootamatult poliitiliselt teadlikuks kodanikuks saab.
Isegi reeglina suurepärane Ennio Morricone oli seekord huvitav, mõtles ilmselt, et kui juba Sergio eksperimenteerib, siis võin ju mina ka. Parema võrdluse puudumisel nimetaks ma seda kergelt prantsusepäraseks, just see naiste soigumine lõi mulje, nagu käiks tegevus mingis kabarees.
Juba see alguses sissetoodud klassivõitluse teema ajas mind natukese turri. Varasematest töödest tuttavad stimulaatorid ahnus ja kättemaksuiha, vot need on emotsioonid millest ma aru saan, mingid ebamäärasemad tunded nagu klassiviha ja patriotism on noh... ebamäärased. John ja Juan olid lihtsalt revolutsiooni pillutada, nemad ei olnud peategelased. Poeetiliselt väljendudes olid nad kaks lehekest sügiseses marutuules, aga kuidas peaks ma samastuma tuulega või vaimustuma leheräbalatest. Vestern on ikka selline žanr kus mees läheb läbi telliskiviseina, et anda lõuga mehele, kes 20 aastat tagasi ta hobuse jalgu kõveraks nimetas. Ma ei taha näha kuidas üks paadunud pätt ootamatult poliitiliselt teadlikuks kodanikuks saab.
Isegi reeglina suurepärane Ennio Morricone oli seekord huvitav, mõtles ilmselt, et kui juba Sergio eksperimenteerib, siis võin ju mina ka. Parema võrdluse puudumisel nimetaks ma seda kergelt prantsusepäraseks, just see naiste soigumine lõi mulje, nagu käiks tegevus mingis kabarees.
huumorit on Leone ka varem teinud, aga siin tundusid need naljakohad punnitatud, mitte oludest tingituna aga jõuga sisse kirjutatud
nagu selgus siis olla Leone tegelikult kõvasti Peckinpahi moosinud, et see selle filmi üles võtaks, asja sellest ei saanud, aga mitmel korral viskas ikkagi ka sellesse filmi Wild Bunch(1969) sisse
punase risti valvsa pilgu all toimub see massihukkamine
muideks see kui kaks rongi omavahel kokku sõidavad, siis see ei asenda kuidagi kahe mehe viimset vastasseisu
need kuradi flashbäkid, selle viimase ajal ma lausa oigasin valust, täiesti ebavajalikud
punase risti valvsa pilgu all toimub see massihukkamine
muideks see kui kaks rongi omavahel kokku sõidavad, siis see ei asenda kuidagi kahe mehe viimset vastasseisu
need kuradi flashbäkid, selle viimase ajal ma lausa oigasin valust, täiesti ebavajalikud
0 comments:
Postita kommentaar