30 september 2011

Hele laks / Sucker Punch (2011)

Mõneti naljakas, kuidas vahel pigistad silmad kõrvad kinni ja ignoreerid kõiki märke, mis viitavad küllalt selgelt, et mingi konkreetne film on õnnetusehunnik, mille peale pole mingit tarvidust omi silmi kulutada.
Tegevuspaigaks kabareesugemetega bordell. Tegelasteks noored neiud, keda sealt toidu ja peavarju eest "tantsima" sunnitakse. Eriti osavad oskavad "tantsida" kohe nii vingelt, et pealtvaatajad unustavad ära kõik, mis nende ümber toimub, mis võimaldab teistel "tantsijannadel" pista tasku esemeid, mille abil suurejoonelist põgenemist ette valmistada.
Täiesti selgelt film, mille sihtrühma hulka mina ei kuulu, umbes kujutan ette, et ma olen nii valest soost, mitmed head aastad liiga vana ja noore "laulja", kelle nime ma siin nimetama ei hakka, armuelu jätab täiesti külmaks.See oli aga ette teada ja ma olin täiesti valmis sellega leppima, eeldusel et mind visuaali poolt nööridesse tümitatakse. No vaadake vaid neid pilte.
Esimesed paar lahingut olid tõesti lahedad. Esimene eriti oma muusikatausta poolest (Björk ja Skunk Anansie). Aga täiesti uskumatult kombel läks edasi igavaks. Noored neiud paljastavates kostüümides vastaseid erinevate relvadega maapõhja tagumas muutub suhteliselt kiiresti igavaks. Saa siis aru.
Ning ühtegi seda tantsu, mis pealtvaatajad juhmida nägudega seisma jättis ka ei näidatud. Kasvõi korrakski.
Ikka niru.
Täpselt nagu tosinad filmiblogijad enne mind öelnud on.

0 comments: