18 mai 2017

Jälle saab hääletada

Suured tänud kõigile, kes oma eelistusest esimeses hääletusvoorus teada andsid ja mind veidi keerulisse olukorda asetasid. Ma ei ole selles bloggeri mehhanismis väga tugev, nii et praeguseks on eelmine poll juba kadunud ja uus üleval, aga uskuge mind - nii variant Prantsuse La Nouvelle Vague või Itaalia Neorealismo kui ka korralik pisarakiskuja ja samuti inimene ei tohiks nii mitmeks lahti käia said täpselt ühepalju hääli.

Ehk siis Teie soovidest lähtudes on hetkel aktiivses pollis kuus filmi valikus, igast kaks (minu isikliku klassifikatsiooni põhjal). Mõned neist on sellised, mille vaatamise peale olen kunagi mõelnud aga ei ole nendeni veel jõudnud, mõned on sellised mida ma suurima heameelega ei vaataks. Nii et laske käia. Täpike õigesse mullikesse ja vote. Esimene voor tundus mulle, et läks liiga pikale, nüüd tuleb oma eelistus kiiremini paika saada. Filmi, mis saab kõige rohkem poolthääli luban ma nii ära vaadata, et mingite kõrvaliste asjadega ei tegele, ehk ainult tulevase blogipostituse jaoks mõned märkmed paberile teen.

Tehnilise poole pealt - olen teadlik et mobiilses seadmega blogi külastades küljeriba üldse ei kuvata, tegemist bloggeri layoutist tuleneva eripäraga, mida ma hetkel ei tea, kas õnnestub muuta.

0 comments: