05 mai 2017

Palume lahkesti hääletama

Tere, lugupeetud lugeja.
Kui sa vaatad tähelepanelikult blogi parempoolses servas asuvat paneeli, märkad sa seal kindlasti võimalust teha täpp ühte mullikesse ja vajutada nuppu "vote". Ei, ma ei uuri seal sinu lemmikfilmide kohta, see on mul lihtsalt üks uitmõte, et äkki lugejad tahavad kaasa rääkida teemal, et mis filmidest blogis kirjutada võiks. Selle esimese katsetuse korraldan kahevoorulise, esimeses voorus saab hääletada žanri ja teises mingit hulka filme enim hääli kogunud žanris. Ja teises voorus enim hääli kogunud filmist ma kirjutan blogipostituse. Lihtne. Võite selle hääletamise nüüd kohe ära teha ja siis edasi lugeda, ma ootan.

Mul ei ole mingit ettekujutust kui lihtne või raske on hääletusega manipuleerimine, aga arvan, et kui keegi näeb juba niipalju vaeva, et hakkabki tulemustega sahkerdama (äkki on nimekirja näiteks kellegi lemmikfilm sattunud) siis selle pingutuse tasuks on vähim mis ma teha saan võitnud filmist kirjutada.

Sõltuvalt sellest, kuidas mulle endale pilootprojekti edukus tundub võib sellest hääletamisvõimalusest saada püsiv lisand blogisse. On isegi mõte kuidas seda hääletamisprotsessi mõlemapoolselt huvitavamaks muuta.

Ahjaa, üks teine hääletamine on ka käimas, kui on soovi sellesinatse blogi poolt hääletada, siis see võimalus on täitsa olemas.

(postituse juures mõne filmi postrid, mida on kavas teises voorus nomineerida)

0 comments: