02 november 2010

Peep Show (2003 - ...)

Teate seda lugu tüütust müügimehest, kes uksest välja visatuna esmalt akna taga kobistab ja viimases hädas korstna kaudu tuppa üritab pääseda? Ega Suur Kuri Hunt ju tegelikult lihast üldse ei hoolinud, tahtis põrsastele lihtsalt erinevate pensionifondide tootlikusest rääkida. Need tõhud võtsid aga kätte ja keetsid hundi süldiks. Heast süldist pean ju minagi lugu, aga enne oleks tulnud siis keedetaval ka nahk üle kõrvade tõmmata. Miski ei riku ju isu paremini, kui toidus hulpivad karvatordid.
Tõeliste härrasmeestena on Metsavana ja Xipe igatahes väga viisakalt talunud minu järjest pealetükkivamat jauramist suurepärase Peep Show ülistuseks. Kindlasti ei ole tegemist mingi sellise seriaaliga, mis kõigile meeldida võiks, vaadake või allpool olevat maitseproovi. Ja ega ma isegi vaatasin esimesed kaks osa ära ja kehitasin õlgu, et käis ju kah. Seriaali ja minu õnneks on inglased aga senini jäänud truuks oma 6 osa hooajal valemile, mistõttu andsin Markile ja Jezzile ühe võimaluse veel ja vaatasin esimese hooaja lõpuni. Ja siis teise ja kolmanda... ja kuuenda. Seitsmes on tulekul.Kuidagi, ilmselt tänu POV kaameratööle ja kuuldavalt mõtlemisele, on need kaks täiesti tavalist veidriku mulle nii südamelähedaseks saanud, et iga osa alguses kui kõik paistab nii hästi minevat ja Mark on lähedal skoorimisele ja Jez kohe kohe kuulsaks saamas, tärkab lootus, et ehk siis seekord lastakse meestel saada, mida nad tahavad...ning loomulikult tallatakse sellest lootusest osa lõpuks jõhkralt üle. Jõhkralt naljakalt.


No ruttu nüüd, mundrid selga! Vennad kuu tagumiselt küljelt saatsid sõna!
Võin oma sõbra ka kaasa võtta vä? Juut ta kohe kindlasti ei ole ja vaata kui edev vunts.
Minge persse mehed! Mina ei tule kuskile, mul siingi hea.


0 comments: